טיהור בתים, עסקים, סטודיו

טיהור הבית העסק- טהרו לעצמכן את המרחב, מארזי נגה הקסם לטיהור שחובה בכל בית! וגם אני מגיעה אליך לחדש את האנרגיה ולסלק את המזיק והתקיעות או לפתוח ברכה והצלחה בשינוי התדר אליו את
שואפת ומקבלת גם ערכת טיהור מתנה.

אז למה לטהר?
ביתינו הוא מבצר ,המשכן ממנו את שואבת כוחות ואחד המקומות המשמעותיים בחיינו! ובמיוחד אם זה עסק ממנו את יוצרת את פרנסתך והשפע חייב להיות בסנכרון ובמיוחד שיש המון עוברי אורח . לכן חשוב שהאנרגיות יתחדשו והתחושות תהיינה נקיות ונעימות. ובשביל זה אני פה לעזור לך עם ערכה שבאמצעותה תוכלי להתחבר, לחדש ולנקות את האנרגיות החסומות והלא רצויות. וגם לפנק את מי שאת אוהבת בשמירה והגנה וכל טוב.
וגם יש אפשרות שאני מגיעה עד אלייך!


טיהור הבית , לעסק לברכה ושפע וניקוי אנרגיה אז איך לטהר את האנרגיה? להטעין בתדרים חדשים לצרכי מיגנוט ויצירת מציאות? נכנסים לבית חדש? עברתם חוויות לא טובות בביתכם? זה הזמן להוציא החוצה את האנרגיות השליליות – הנמוכות, שאינן תומכות בכם ולהכניס אנרגיות חדשות.

 במהלך תקופת המגורים, סופג הבית לתוכו את אנרגית החיים שלנו ואת חוויותינו האישיות. אנרגיות אלה אצורות בקירות, ברהיטים, בחפצים ובחללי הבית, ויש להן השפעה רבה על הדיירים, הן חיובית והן שלילית. במקרים בהם נרשמו במרחב חוויות ממושכות של סבל, צער, דאגות, פחדים ודיכאון, האנרגיות עלולות להפוך לכבדות ומחניקות, ובמצב כזה מומלץ לבצע ניקוי אנרגטי לבית, כדי לטהר אותו מפני ההשפעות השליליות, לאזן אותו ולחדש את זרימת האנרגיה החיובית.

אם עברת לבית שבו התגוררו בעבר דיירים שחוו קשיים שונים (גירושין, משבר כלכלי או מחלה), אם בתקופת המגורים שלך בבית התרחשו אירועים לא נעימים, חוויתם משבר רגשי או כלכלי, עברת מחלה, תאונה או תקופה קשה, או אם אורחים שהיו בביתכם הותירו בכם תחושה לא טובה של מתח, חשוב מאוד לטהר את האנרגיות הלא רצויות, כיוון שהן עלולות להשפיע באופן דומה גם על החיים שלכם. דף 2-ראשית בואי נלמד על התרכובות האנרגטיים: תערובת בכור לטיהור האנרגיה, לטיהור הבית והעסק, ולהגנה מעין הרע.

תערובת הבכור ידועה גם כקטורת שבעת המינים. זוהי תערובת חזקה של צמחים, שרפים ומינרלים שונים. התערובת מכילה חומרים בלי סגולות ריפוי, ניקוי וטיהור בעת הדלקתה. מקורו של מנהג הבכור הינו מצפון אפריקה, ונועד על מנת לטהר את הבית, להגן מפני עין הרע, לאזן, לרפא, להשכין שלום ונחת. אופן הטיהור באמצעות הבכור – יש לקחת כחופן מהתערובת, לשרוף בתוך כלי, ולעבור עם התערובת בכל פינות הבית או העסק.

Open chat
היי, הגעתי דרך האתר אשמח לקבל מענה לגבי טיהור או נר 🙂
דילוג לתוכן